Teknik Arıza Hizmetleri

İMÇ Teknik, Türkiye'nin en büyük ticaret hacmine sahip şehri olan İstanbul'un ilk modern çarşısı olmakla yarım asırlık tecrübeye sahip İMÇ Çarşısının teknik hizmet bölümü olarak sizlere faydalı olmayı ilke edinmiştir. İMÇ Teknik, Güçlü kadrosu ve çeşitli uzmanlık alanlarıyla bina/site yönetimi konusunda her probleme kalıcı çözümler sunan bir markanın adıdır. İMÇ Teknik, makine mühendisi, inşaat mühendisi, elektrik mühendisi ve çeşitli dallarda uzman ustalarla bina teknik işletme konularında (mekanik tesisat, sıhhi tesisat, inşaat/sıva/boya, çatı, izolasyon, bahçe...vs) her türlü problemi çözecek bilgi ve tecrübeye sahiptir. İMÇ Çarşısı yarım asırlık bilgi ve tecrübeyle sizlere hizmet etmeye devam ediyor. Çarşımızın bütün ortak alanlarında ihtiyaç duyulan bakım onarım ve arızalara anında müdahale ediyor ve çarşımızın konforlu bir ticaret merkezi olabilmesi için çalışıyoruz...

tarihce

Dükkan içerisinde bulunan tesisat arızalarını neden İMÇ Yönetim'i yaptırmıyor?

Dükkanınız içerisindeki sıhhi tesisat, lavabo, klozet veya radyatör gibi tesisat malzemeleri bağımsız bölüm kullanıcısına ait olup bunlarda oluşan arıza ve bozulmaları yönetim üstlenmez.

İMÇ Yönetim'i hangi arızaları yaptırır?

Çarşı içerisinden geçen ortak tesisat hatları  ve dükkan içerisinden geçen ortak tesisat hatlarında gelen arızaları yönetim yaptırır. Su saatine kadar ortak alan su saati ve sonrası sizindir, radyatör vanasına kadar ortak alan radyatör vanası ve radyatör sizindir. Klozet bağlantı çatalına kadar ortak alan bağlantı ve klozet sizindir. Ortak alan dışında kalan kısımları yönetim yaptırmaz.

Peteğim neden ısınmıyor?

Peteğinizde hava oluşmuş olabilir. Eğer peteğinizde purjör varsa, sıkışan havayı purjörü kullanarak alabilirsiniz. Eğer yoksa teknik arıza bölümü ile iletişime geçmek için yönetimi arayınız.

Yukarıdan neden su damlıyor?

Eğer üst katınız çatı ise yalıtımda kaçak olma itimali yüksektir. Eğer üst katınızda işyeri var ise temiz yada pis su kaçağı oluşmuş olabilir. Her iki durumda da teknik arıza bölümü ile iletişime geçmek için yönetimi arayınız.

İMÇ Yönetimi'nin dükkan içerilerine müdahale etmemesi acil durumlarda da geçerli midir?

Hayır, Kat Mülkiyet Kanunu gereği, acil bir arıza, su basması, yangın...vs. gibi durumlarda yönetim müdahale ederek acil durumu ortadan kaldırmaya çalışır. Bağımsız bölüm kullanıcısı yönetim personeline izin vermek zorundadır. Acil durum geçtikten sonra ortak alan yönetim tarafından yaptırılır.

İMC DİĞER HİZMETLER

Aradığınız hizmetleri bulamıyor musunuz? Belki aşağıdaki hizmetler işinizi görebilir.